W kwietniu zakończyliśmy projekt: ,,Zdrowo jem, więcej wiem!”. Uczniowie klasy drugiej uczestniczyli w zajęciach o wodzie, jej wpływu na organizm człowieka, projektowali Wodolubka – postać zachęcającą do picia wody. Dzielili się wiedzą zdobytą na zajęciach z projektu z pozostałą społecznością szkolną poprzez happening, czyli tworzenie plakatów, quizów, rebusów.

Uczniowie przekazywali zdobytą wiedzę przedstawiając swoje plakaty, prezentując quizy i rebusy. Młodszym, jak i starszym kolegom zadawali pytania i rebusy o wodzie, owocach i warzywach. Była to dla nich nie tylko lekcja, ale i dobra zabawa! Na koniec umieściliśmy na gazetce, w głównym korytarzu szkolnym przygotowane plakaty, rebusy i quizy. Uczniowie chcieli w ten sposób pochwalić się swoimi osiągnięciami i wiedzą, jaką zdobyli w ciągu dwóch miesięcy realizując projekt: ,,Zdrowo jem, więcej wiem!”W kwietniu zakończyliśmy projekt: ,,Zdrowo jem, więcej wiem!”. Uczniowie klasy drugiej uczestniczyli w zajęciach o wodzie, jej wpływu na organizm człowieka, projektowali Wodolubka – postać zachęcającą do picia wody. Dzielili się wiedzą zdobytą na zajęciach z projektu z pozostałą społecznością szkolną poprzez happening, czyli tworzenie plakatów, quizów, rebusów. Uczniowie przekazywali zdobytą wiedzę przedstawiając swoje plakaty, prezentując quizy i rebusy. Młodszym, jak i starszym kolegom zadawali pytania i rebusy o wodzie, owocach i warzywach. Była to dla nich nie tylko lekcja, ale i dobra zabawa! Na koniec umieściliśmy na gazetce, w głównym korytarzu szkolnym przygotowane plakaty, rebusy i quizy. Uczniowie chcieli w ten sposób pochwalić się swoimi osiągnięciami i wiedzą, jaką zdobyli w ciągu dwóch miesięcy realizując projekt: ,,Zdrowo jem, więcej wiem!